Datozen emanaldiak

Abuztuak  29 – irailak 10,  Zariagaz Txekian bira.

Irailak 1 17:00tan,  Zariagaz Sušicen kontzertua.

Irailak 3, Zariagaz Noby Bor-eko “Kostel Nanebevzetí Panny Marie” elizan kontzertua.

Irailak 6 19:00tan Zariagaz abesbatza  Nachod-eko St. Laurel elizan kontzertua.

Irailak 7 16:00etan, Zariagaz  Nachod-en Concert for the Duke, Big Hall of the castle.

Azaroak 24 igandea, Zaria Koru Eskola “Memories of Queen” emanaldia Errenteriako Fatimako elizan 19:00tan.

Abenduak 5 – 8 Manlleuko (Kataluina) musika eskolako abesbatza, Buia Reixach-en zuzendaritzapean, Errenterian izango da.

Abenduak 20 ostirala, Zaria Koru Eskolaren gabon kontzertua Errenteriako Fatimako elizan 20:00tan.

Abenduak 28 larunbata, Zaria txiki, Zariatxo eta Zariagaz Errenteriako ikastetxeetako ikasleekin batera Errenteriako polikiroldegian emanaldia goizeko 11:00etan.

2020

Urtarrilak 17 ostirala, Zaria eta Zariagaz abesbatzak Hendaiako Saint Vincent elizan emanaldia 21:00tan.

Apirilak 4 larunbata. Zariagaz, Zariatxo eta Zariagaz Lesakan emanaldia, Bortziria eta Baztaneko haur eta gazteekin batera. Abebatza tailerra Imanol Elizasuk zuzenduko du.

Apirilak 30 – maiatzak 3 Zariatxo abesbatza Manlleun (Kataluina)

Ekainak 3 larunbata, Errenteriako Fatimako elizan 20:00tan “Abebatza  eskolan 2020” emanaldia. Zaria Koru Eskolako abeslariak Errenteria eta Oiartzuneko eskoletako ikasleekin batera kurtsoan zehar burututako lana bertan ikusi ahalko da.