Datozen emanaldiak

Abenduak 5 – 8 Manlleuko (Kataluina) musika eskolako abesbatza, Buia Reixach-en zuzendaritzapean, Errenterian izango da. Abenduak 7an larunbata, 20:00tan emanaldia Errenteriako Fatimako erizan.

Abenduak 20 ostirala, Zaria Koru Eskolaren gabon kontzertua Errenteriako Fatimako elizan 20:00tan.

Abenduak 22 igandea, Zaria eta Zariagaz abesbatza Errenteriako Fatima elizako Gabonetako mezan 11:00etan. Eta Niessen kulturgunean 12:30tan.

Abenduak 28 larunbata, Zaria txiki, Zariatxo eta Zariagaz Errenteriako ikastetxeetako ikasleekin batera Errenteriako polikiroldegian “Horra horra” emanaldia goizeko 11:00etan.

2020

Urtarrilak 17 ostirala, Zaria eta Zariagaz abesbatzak Hendaiako Saint Vincent elizan emanaldia 21:00tan.

Apirilak 30 – maiatzak 3 Zariatxo abesbatza Manlleun (Kataluina)

Maiatzak 22 ostirala, Zariatxo, Zariagaz eta Zaria abesbatza Errenteriako Musikaste jaialdian, Fatimako elizan 20:00tan.

Ekainak 13 larunbata, Errenteriako Fatimako elizan 20:00tan “Abesbatza  eskolan 2020” emanaldia. Zaria Koru Eskolako abeslariak Errenteria eta Oiartzuneko eskoletako ikasleekin batera kurtsoan zehar burututako lana bertan ikusi ahalko da.

Ekainean, Zariagaz abesbatza Persaneko (Paris) Nazioarteko Abesbatza Jaialdian.