Datozen emanaldiak

Azaroak 24 igandea, Zaria Koru Eskola “Memories of Queen” emanaldia Errenteriako Fatimako elizan 19:00tan.

Abenduak 5 – 8 Manlleuko (Kataluina) musika eskolako abesbatza, Buia Reixach-en zuzendaritzapean, Errenterian izango da.

Abenduak 20 ostirala, Zaria Koru Eskolaren gabon kontzertua Errenteriako Fatimako elizan 20:00tan.

Abenduak 28 larunbata, Zaria txiki, Zariatxo eta Zariagaz Errenteriako ikastetxeetako ikasleekin batera Errenteriako polikiroldegian emanaldia goizeko 11:00etan.

2020

Urtarrilak 17 ostirala, Zaria eta Zariagaz abesbatzak Hendaiako Saint Vincent elizan emanaldia 21:00tan.

Apirilak 4 larunbata. Zariagaz, Zariatxo eta Zariagaz Lesakan emanaldia, Bortziria eta Baztaneko haur eta gazteekin batera. Abebatza tailerra Imanol Elizasuk zuzenduko du.

Apirilak 30 – maiatzak 3 Zariatxo abesbatza Manlleun (Kataluina)

Ekainak 3 larunbata, Errenteriako Fatimako elizan 20:00tan “Abebatza  eskolan 2020” emanaldia. Zaria Koru Eskolako abeslariak Errenteria eta Oiartzuneko eskoletako ikasleekin batera kurtsoan zehar burututako lana bertan ikusi ahalko da.

Ekainean, Zariagaz abesbatza Persaneko (Paris) Nazioarteko Abesbatza Jaialdian.