Schorndorf – Friburgo – Errenteria

Etxera iritxi gara.
Esker oneko hitzak besterik ez ditugu. Mila esker Shorndorfeko familiei, Max Planck eskolako arduradunei (Birgit Kammer, Frank Dürr…), Zaria Koru Eskolako famili eta lagunei eta nola ez, bidai osoan zehar jarrera zoragarria erakutsi duten Zariagazeko abeslariei. Muxu handi bana denori!

Shorndorfeko familei agur esateko unea iritsi da. Zoragarria eskeini diguten harrera.

Agurraren garaia, emozioz betetako unea.

Bidaiaren nekea nabari zaigu, baina pozik gaude oso

Zorionak Ainara! Zure urtebetetzeak bidaian ospatu genituen!

Friburgon bazkaltzen

Friburgoko katedralean abestu dugu

Ibon, Aitor, Patxi eta Larraitz. LUXU bat denontzat. Horrelako abentura batean, giltzarri izan dira. Mila esker!

Talde zoragarri honek bukatu du Alemaniko abentura. Ziur gaude esperientzia asko ditugula zain. Muxu handi bana denori, artista batzuk zarete!